Domki tęczowe

Uszyłam druga makatkę z domkami - tym razem w tęczowych kolorach i stwierdziłam, że chyba juz z kolorów wyrosłam. Zupełnie do mnie nie przemawiają.

quilt patchwork domki kolorowe

Szyłam według wzoru Punch Street z Hoffman Fabrics. Tzn. wzór ten był punktem wyjścia, bo okazał się mało przyjazny w szyciu - zmieniłam zarówno wymiary (po co wszędzie ciąć na ...i 3/4" ?) jak i technikę (naszywanie drzwi z białego materiału na wzorzyste tło ?). 

Chciałam, żeby domki były kolorowe. Żeby uniknąć chaosu kolorystycznego, każdy rząd jest w innym kolorze tęczy. 

Dachy zrobiłam z trzech wielokolorowych tkanin w paski i kropki. Trochę mi ich było szkoda, bo to resztki, ale najlepiej tu pasowały. Wielokolorowe są także pasy rozdzielające rzędy domków.

W sumie jestem zadowolona z efektu - wyszedł jak zamierzałam - ale mimo to nie przemawia do mnie. Wolę zdecydowanie domki w stonowanej kolorystyce jak z poprzedniej makatki. Mimo uporządkowania kolorów tęczą, domki są zbyt mocne jak dla mnie. Wiem więc już jakie będą kolejne...

Komentarze