Owieczki w wersji półsłonej

To już kolejny raz , gdy powtarzam wzór który mi się podoba. Tym razem urocze owieczki:

makatka patchworkowa w owieczki

Pierwszą wersje tego wzoru  z gazety patchworkowej zrobiłam : tutaj. Też z kratek, ale zestaw był dość ciemny i brakowało kontrastu miedzy elementami.Teraz zrobiłam z kratek własnych Yarn Dyes i wyszło dużo ciekawiej. Aplikacje zrobiłam na szybko na flizelinie (poprzednio podwijałam na freezer paper) - jak się bardzo przyjrzeć, to miejscami widać niestety. Chyba za słabo ściągałam nitkę. Pikowałam ręcznie.


Tu jeszcze przed pikowaniem, ale za to juz z lamówką, żeby było wygodniej.


Tył - tak jak w poprzedniej - z resztek kratek.


I dla porównania  - poprzednia wersja - słona: 


Obecna nazwałam półsłoną - nie tak wytrawna ale i nie przesłodzona. Którą wolicie ? 

Komentarze