Wiosenny plecak w ptaszki i Mikołaje

Tak mi się spodobała tkanina w ptaszki z Timeless Treasures, że uszyłam z niej nowy plecak: 


Projekt plecaka jest od Hani (tej od longarma). Poprzedni plecak szyty prawie dwa lata temu już się zniszczył. Tym razem poszłam na skróty i zamiast włókniny usztywniającej dałam cienkie wypełnienie poliestrowe. Szyło sie dużo łatwiej, ale wolałam tą sztywniejszą wersję (zobaczymy jak ten sie sprawdzi). I zamiast ramiączek z tkaniny dałam gotowa taśmę poliestrową (ramiączka pierwsze sią przecierały). Tyle że taśma jest sztywna - najwyżej obszyję jej boki paskami tkaniny jak lamówką. 

plecak z Kiltowo.pl
Wierzch plecaku to tkanina Birch Song projektu genialnej projektantki tkanin Chong a-Hwang z Timeless Treasures. Środek to tkanina świąteczna - bardzo mi podpasowała kolorystycznie :D W środku plecaka są dwie otwarte kieszonki i wszyta kosmetyczka na dokumenty. Plecak noszę na co dzień zamiast torebki - musi być praktyczny. 
plecak tkanina bawełniana w ptaszki

Ciekawe jak te rozwiązania na skróty się sprawdzą - najwyżej na jesień uszyje kolejny plecak - mam juz upatrzona tkaninę w bałwanki :D 

Komentarze

  1. o 😀Ewa , jaki fajny - ciekawe jak się sprawdzi? skąd znam tą tkaninę , hmmm 🤣

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz