Ciag dalszy spełniania marzeń

W grudniu otworzyłam sklep internetowy Kiltowo z tkaninami i akcesoriami do patchworku. Wczoraj otworzyłam sklep stacjonarny na Starej Pradze w Warszawie, na Ząbkowskiej 54.  



Przygotowania trwały długo: poszukanie lokalu, remont...  Ale już jest i zapraszam od poniedziałku do piatku od 13.30 do 18.30 i w soboty od 10.00 do 13.00.

A tak było pierwszego dnia :

Urządzanie witryny  - foto Monika Ata

Zmagania z kasa fiskalną - z sukcesem ! -  foto Monika Ata
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przyjechali na otwarcie - niektórzy z bardzo daleka :) i za wszystkie przesłane życzenia powodzenia ! Mam nadzieję, że się spełnią, bo wierzę w rozwój patchworku, a ja ze swojej strony będę starać się zarazić pasją szycia patchworków jak najwiecej osób  ! :)

  

Komentarze

  1. I ja tam byłam. Miód i wino piłam ;)
    I na pewno jeszcze nie raz wrócę :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam, ale będę :) Taki jest plan.
    Ewa, trzymam kciuki i z całego serca jeszcze raz - POWODZENIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i trzymam mocno kciuki :-) Na zewnątrz klimatycznie, a w środku eksplozja koloru! Cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz