Wystawa Anny Sławińskiej

Byłam na wernisażu wystawy Anny Sławińskiej w Domu Kultury w Błoniu. Niesamowita ! Kosmiczna !


Można na niej zobaczyć mgławicę czterolistnej koniczyny, pierścienie Saturna  i szalejące planety. A z drugiej strony las oblany światłem i bukiet kwiatów. 




Bardzo podziwiam Annę Sławińską za jej talent i wyobraźnię, ale najbardziej za nieustający entuzjazm w wypróbowaniu nowych technik i ciągłe poszukiwanie nowych tematów - zawsze z niesamowitym rezultatem. Nic więc dziwnego, że ciągnie ją do kosmosu, bo to osobowość na skalę wszechświata :)

Komentarze

  1. Bardzo pięknie napisałaś o Ani i mam nadzieję, że to przeczyta :)
    Ten bukiet też mnie zachwycił i historia jego powstania, którą przeczytałam u Bożeny Wojtaszek.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz