Kolorowo w deszczu

Tym razem okładka na segregator z mini obrazkiem szytym techniką paper piecing (za którą nie przepadam tak na marginesie ;) :

Spring Fling Mini 2015 quilt  pattern


Wzór dziewczyny z parasolem (Spring Fling Mini 2015 JmzB Quilts) można bezpłatnie pobrać na Craftsy. Co jeszcze fajniejsze można wstawić pod wzorem swoją pracę wykonaną według tego wzoru. Ja swoją tam wstawiłam.



Okładkę na segregator już raz zrobiłam na kursie u Marzeny Lew. Teraz zrobiłam drugą, bo ten wzór aż prosił się o to (trochę musiałam go dosztukować). Z tyłu okładki wstawiłam pasek tkaniny z której zrobione są kalosze.


Paski na czarnym tle wypikowane sa wielokoloową czarno-szarą nicią Saba Amann, przez co wyglądają dużo ciekawiej.

Komentarze

  1. Śliczne, takie dziewczęce...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa okładka wymiata a kaloszki są jak wisienki na torcie, widziałam , macałam i podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz