Muzyczna kołderka

Dawno nic nie szyłam w ramach projektu Kołderki za jeden uśmiech, ale ostatnio powstała kołderka muzyczna dla małego melomana. 


Kupiłam na tył kołderki tkaninę w nuty i instrumenty muzyczne. Była biało-czarna więc przód też postanowiłam taki zrobić. Nasunął mi się jeden wzór: klawisze. Łatwy bo z pasków ale jednoczesnie trudny ze względu na kolory które powodują, że wszelkie czarne nitki na spodzie topu przebijaja przez białe elementy. Niestety, nie wszystkie małe czarne nitki udało mi się usunąć, ale trudno.
Żeby rozweselić kołderkę naszyłam kolorowe nuty i obszyłam je wielokolorowa nicią. Lamówkę zrobiłam z dwóch kolorów, bo poza czarnym żaden kolor nie dominował. Hafty to oczywiście nie moje prace, ja tylko (!)  pozszywałam je w całość.

Komentarze

  1. Świetna ta kołderka !!! Super pomysł !! Serdeczności z daleka ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz