Spiralne bargello

Jak wpiszecie w Googla "Spiral bargello" to wyskoczy Wam krągły zawijasek jak znak zapytania. Ja o wolę kanciastości niż zaokrąglenia, więc  moje spiralne bargello wygląda nietypowo: 

bieżnik patchworkowy spiralne bargello
Lubię wyzwania / utrudniać sobie życie,  więc zamiast jak wszyscy wyrównać ładnym łukiem brzegi topu bargello, ja pozostawiłam go jak jest.  



Oznaczało to że zamiast zaokrągleń, na których bym szybko przyszyła lamówkę ze skosu, miałam mnóstwo ząbków. Najmniejsze niewiele większe od złotówki:  



Przyszywanie lamówki na maszynie nie wchodziło w grę, więc pozostało ręczne.  Bardzo lubię ręczne podszywania lamówki, ale tu chodziło nie o podszywanie, tylko o jej przyszycie z obu stron, i nie z czterema rogami tylko z osiemdziesięcioma dwoma (licząc rogi ostre i wklęsłe). 



 Trochę to trwało, bo robota monotonna, ale skończyłam: 




Zdjęcia na trawie, bo nie mam odpowiedniego stołu - więc to raczej sztuka dla sztuki  - chciałam po prostu wypróbować swój szablon do spiralnego bargello. Sprawdził się :)



PS. Grzyb okazał się zbyt wyjedzony przez ślimaki.  

Komentarze

Prześlij komentarz