Pixelowa róża

Firmy produkujące tkaniny do patchworku  do każdej kolekcji udostępniają bezpłatne wzory wykorzystujące te tkaniny.  Można jednak z nich także skorzystać szyjąc z innych tkanin. Ja kilkakrotnie szyłam według takich projektów (narzuta z tła, sierpniowe tulipany, strzałką w tęczę). Tym razem bardzo spodobał mi się projekt Riley Blake pixelowej róży ("Pixelated Rose):

patchwork pixele róża


W oryginalnym projekcie róża jest różowa albo żółta, ale ja wolałam mniej oczywisty kolor czyli niebieski. Plus żółte tło, żeby było ją widać. I widać, ale tylko z daleka. Z bliska widać tylko kolorowe kwadraciki. To kwestia wielkości kwadracików. Ja zrobiłam zgodnie z projektem: 2,5 cala przed zszyciem, 2 cale po zszyciu.  Za to wyszedł duży rozmiar 168 cm x 198 cm.

Na razie to tylko top. Na kanapkowanie i pikowanie musi zaczekać. A ponieważ może to trochę potrwać, więc pokazuję wersję półproduktową. 




Komentarze