Moja nowa maszyna do szycia

Mam ! Maszynę o jakiej marzyłam ! Z długim ramieniem i ogromnym miejscem do pikowania !  Czyż nie jest wspaniała :


pracownia miniatura w lampionie

Bardzo spodobała mi się pracownia / pokoik do szycia w lampionie, który dostała Małgosia Kreft ze Szmatki Małgorzatki.  Tez taki chciałam. I zrobiłam. Własnoręcznie ! Lampion kupiłam w Ikea, mebelki w Leroy Merlin. Wszystko inne znalazłam w domu. 


Z  ozdobnego papieru zrobiłam tapety. Z mebelka-komody wyjęłam szuflady i powiesiłam je pod sufitem - wyszły dodatkowe półki na tkaniny (nigdy dość). Poskładałam ładnie lub pozawijałam ścinki tkanin i poukładałam je na półkach, uszyłam poduszki na krzesło i patchwork na ścianę. 


A maszynę zrobiłam - na wzór tej z domu Małgosi - z końcówek od ładowarki  (kupiłam kiedyś uniwersalną ładowarkę z 15 końcówkami i oczywiście żadna z nich nie pasuje do mojego laptopa). Ale jaka maszyna z nich wyszła - marzenie !


Ależ mi się ten domek podoba !!!

PS. Dziękuję Jolciu, że zauważyłaś,  że zapomniałam nałożyć nici. Już są !  Przy okazji spięłam też agrafkami kanapkę patchworkową do pikowania. 


Komentarze

  1. Bardzo pomysłowo i pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Świetne maleństwo :-) Dziewczyny, może zapoczątkowałyście nowy trend ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa. Jesteś genialna :) to b ylam ja Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo... pomysłowość, zdolności manualne oraz poczucie humoru i jessss... jesss... :) Brawo Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. O! Teraz jest super :) I kanapka... chyba na podłodze, na kolanach ją spinałaś? Inaczej przecież by się nie liczyło ;)

      Usuń
    2. Nie, ale za to skleiłam sobie palce klejem - to też się chyba liczy.

      Usuń
    3. Świetny pokoik.

      Usuń
    4. Liczy się! Sklejenie palców się liczy! ;)

      Usuń
  6. Jesssu! Jaki cudny pokoik!!! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, jestem pod wrażeniem. Przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, tylko siadać szyć i pikować .

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, to ile milimetrów ma to dłuuugie ramię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, muszę jeszcze zrobić taki minicentymetr, to zmierzę :)

      Usuń
  10. Super Longarm! I świetny pokoik!!! Ewa, jesteś niesamowicie manualna, że o pomysłowości nie wspomnę. Podziwiam!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. urządzisz mi taki pokoik? Prześliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa - REWELACJA !!! jesteś niesamowicie pomysłowa, chyba nie ma osoby, która w Twoim domku by się nie zakochała :)w każdym razie ja to zrobiłam, podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna maszyna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz