Ślimak i reszta

Reszta to: owce, kura, mysz, ptaszki i mini terier. Wszystko razem i w swobodnych proporcjach.



Chciałam poćwiczyć aplikacje maszynowe, ale w połączeniu z klasycznym pachtworkiem. Zainspirowałam się zwierzętami z log cabin z pisma Quilt Coutry oraz  jednym z materiałów z owcami i kurami. Wyszła  prawdziwa ferma z małym dodatkiem domowego teriera. 


przed i po pikowaniu

Kocyk ma 92 cm na 114 cm. Do środka dałam wypełnienie bawełniane, pikowałam na maszynie (też w ramach wprawki). 





 

Do zrobienia bloków log cabin, które zapoczątkowały cały projekt, użyłam gotowego płóciennego podkładu z narysowanym schematem log cabin (ale można też użyć liniowanej flizeliny lub własnoręcznie narysowanego schematu na papierze śniadaniowym - też tak robiłam i się sprawdza):  

  

kroimy pasek
przypinamy w miejscu przeszycia 
przeszywamy na lewej stronie
otwieramy

przeszycie przed otwarciem
otwarte


gotowy blok
i z lewej strony