Strzałką w tęczę

Bardzo spodobał mi się projekt kocyka dla dzieci "Which Way" z kolekcji Mixed Bag firmy Moda. Ucieszyłam się więc gdy udało mi się kupić charm pack z tej kolekcji. Dodałam do tego dziewięć jednolitych materiałów i wyszła strzałka na tęczy:





Projekt jak zwykle zmodyfikowałam - powiększyłam, by zużyć cały charm pack. Wyszedł więc nie kocyk, a dywanik na podłogę lub makat(k)a.


Charm pack pocięłam na kwadraty 2,5-calowe i zszyłam w strzałkę jak pixele - przyprasowując je na jednostronnie klejącej flizelinie i zszywając wzdłuż szwów.  Bardzo szybka metoda i przede wszystkim kwadraty wychodzą równo pozszywane.


 Do tego tył w sówki i ręczne pikowanie: strzałka w kratkę, tło - wzdłuż szwów plus małe strzałki (tylko, że dałam do środka bawełnę, a na niej pikowanie nie wygląda tak efektownie).